المسلم أخو المسلم لا يظلمه ولا يسلمه، من كان في حاجة أخيه كان الله في حاجته، ومن فرج عن مسلم كربة فرج الله عنه بها كربة من كرب يوم القيامة، ومن ستر مسلماً ستره الله يوم القيامة.

العودة   نفساني > عيادات نـفـسـاني > عيادة الطب العام والإستشارات الطبيه

عيادة الطب العام والإستشارات الطبيه للاجابة على استفساراتكم في مجال الطب الباطني وطب الاورام ..الدماغ والاعصاب، الصدر، الحساسية والمناعة، القلب والاوعية الدموية، الدم والاورام، الكلى، السكري والغدد الصمم، الامراض المعدية، الروماتيزم والمفاصل، الجهاز الهضمي والكبد

حاله غريبه

انا شاب ابلغ من العمر29 عاما نشات عندي مشاكل كثيره من الصغر ولم يشاركني الاهل في حلها علي العلم اني عندي فضول رهيب واحول معرفة كل شي قبل الاوان المشاكل

قديم 22-09-2012, 09:35 PM   #1
غريب محمد محمود
عضو جديد

الصورة الرمزية غريب محمد محمود
غريب محمد محمود غير متواجد حالياً

حاله غريبه

انا شاب ابلغ من العمر29 عاما نشات عندي مشاكل كثيره من الصغر ولم يشاركني الاهل في حلها علي العلم اني عندي فضول رهيب واحول معرفة كل شي قبل الاوان المشاكل هي (الوسوسه _عدم التركيز_الاراده منعدمه تماما _التسرع _العصبيه ممكن اتعصب علي اي حد واضربه في اي وقت لواستفزني ولوما اخذت حقي افضل اشحن واتوعد (الخيال مشكله كبيره عندي ممكن اعيش الحلم والهدف اللي انا عايز احققه في الخيال اوانتقم واخد حقي من شخص في الخيال لو ماختش حقي منه )عندي شك وسوء ظن _متردد جدا_بحب البنات والحريم بس بخاف منهم ما اعرف عندي مشاكل جنسيه ورحت لاكتر من دكتور وقال لي ما عندك شئ اناعارف اني ماعنديش حاجه بس هيه قلة ثقه هناك مشاكل اخري مهمه جدا _(انا كداب اوي ) واخاف من ابداء الراي وما في داخلي
ساعدني يا رب انا مش عارف احقق هدفي مش عارف اتجوز

رحت لااطباء كتير واخر دكتور كتبلي حبه فلوزاك وحبه تريلبتال صباحا وحبه ايفكسور اكس 75 وحبه ترايلبتال مساء وطلبت من الطبيب تغير الافكسور فبدل بفلوزاك وبطلت الدواء بعد 6شهور بعد تحسن الحاله ولكن احساس اني رجعت مريض مره اخري ولكن مش بالحاله الاولي والحمد لله
المصدر: نفساني